Bezorging
Bezorgmogelijkheden, bestellingen volgen en informatie over problemen bij bezorging.
Als je een bestelling hebt geplaatst nadat je ingelogd bent op je account, kun je de status vinden in Mijn Account:
• Ga naar 'Bestellingen' in het Mijn Account-menu.
• Klik op 'Bekijk Bestelling'.
• Controleer de bestelstatus.
• Als de bestelling is verzonden, verschijnt de knop 'Volg Bestelling', die je naar de website van de vervoerder brengt.
Als je de bestelling als gast hebt geplaatst, kun je de meest recente status van je bestelling hier bekijken: Bestelstatuspagina
Deze pagina is ook te vinden in de footer van onze website.
Onze bestellingen worden gewoonlijk binnen 2-3 dagen verzonden en afgeleverd, wanneer u kiest voor standaard verzending. De bezorgtijden kunnen afwijken afhankelijk van de bezorgdienst.
Bestellingen met expressbezorging worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen afgeleverd. De bezorgtijden kunnen afwijken afhankelijk van het rooster van UPS.
De bezorgkosten variëren per bezorgdienst en verzendmethode, maar boven de 50 euro is het altijd gratis. Expressverzending kost € 9,99.
In het geval van vertraging wordt u altijd op de hoogte gehouden. Bij algemene vertragingen verschijnt er mogelijk ook een bericht op de website.
Als uw bestelling is bezorgd op het verkeerde adres kunt u het terugvinden onder de 'bezorgstatus' in uw account, of u kunt de track & trace-link volgen in de e-mail met de verzendbevestiging.
Als de bestelling nog niet bezorgd is, kunt u contact opnemen met de bezorgdienst om te vragen of u het bezorgadres kunt wijzigen.
Als het pakket op het bezorgadres is geweigerd, gaat de bestelling terug naar ons magazijn. Zodra we deze retourzending hebben verwerkt, ontvangt u binnen 10 tot 14 dagen uw geld terug.
Neem als u een verkeerd artikel hebt ontvangen contact met ons op zodat onze klantenservicemedewerker u kan helpen.
Neem als er een of meerdere artikelen uit uw bestelling ontbreken contact met ons op zodat onze klantenservicemedewerker u kan helpen.
Dat verschilt per bezorger, maar meestal wordt uw bestelling:
- bezorgd bij een afhaalpunt in de buurt
- bezorgd bij uw buren, tenzij u de bezorgdienst hebt laten weten dat u niet wilt dat pakketten bij de buren worden afgeleverd
- een volgende (werk)dag nog eens aangeboden
U krijgt van de bezorgdienst altijd een (digitaal) bericht waarin staat wat er met uw pakket is gebeurd.
Als u hebt gekozen voor bezorging in een winkel, kunt u tot 14 dagen nadat u bericht hebt gekregen uw bestelling ophalen. Na 14 dagen wordt de bestelling teruggestuurd naar ons magazijn en ontvangt u binnen 10 tot 14 dagen automatisch uw geld terug.
Als u hebt gekozen voor standaardverzending, wordt uw bestelling bezorgd door DHL.
Bestellingen met expressverzending worden bezorgd door UPS.
Voor online bestellingen zijn de volgende bezorgopties beschikbaar:
- bezorging op een thuisadres/werkadres
- bezorging in een winkel in de buurt
- bezorging bij een afhaalpunt in de buurt
U kunt de bezorgoptie van uw voorkeur kiezen tijdens het afronden van de bestelling.