Houdt u er rekening mee dat we het op dit moment druk hebben en niet binnen onze gebruikelijke termijn kunnen reageren.
We zullen proberen zo snel mogelijk te reageren, maar als u snel antwoord wilt, kunt u contact opnemen met onze vertegenwoordigers van Maandag - Zaterdag: 09:00 - 22:00 op ons gratis klantenservice nummer 00800 – 74636499.

LEVERINGSLOCATIES EN -TIJDEN

Wij proberen uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Voor informatie over de landen waar we naar verzenden, de levertijden, kosten en partners, zie tabel hieronder:

Verzendmethode Verwachte levertijd Verzendkosten
Standaard [PostNL] 2 - 3 werkdagen € 3,95
UPS Express 1 - 2 werkdagen € 6,95
UPS Access Point 2 - 3 werkdagen € 3,95
PostNL Afhaalpunt 2 - 3 werkdagen € 2,95
Afhalen in de winkel 3-5 werkdagen* Gratis

Houd er rekening mee dat bestellingen die in het weekend of op (officiële) feestdagen worden geplaatst, de eerstvolgende werkdag worden verwerkt. Indien het ons niet is gelukt om uw goederen binnen dit tijdsbestek te leveren, zullen wij u op de hoogte brengen.

Wegens de sale, kan het zijn dat uw bestelling is vertraagd. Onze excuses voor het ongemak.

We hebben slechts 30 minuten om uw bestelling te wijzigen (product, maat, kleur of adres) nadat deze is geplaatst.

*We sturen je een e-mail zodra je bestelling klaarligt om afgehaald te worden. Vanaf dat moment heb je 30 dagen om bij dit afhaalpunt langs te gaan. Je kunt gewoon binnenlopen met je bestelnummer en een geldig identiteitsbewijs met foto. Bekijk de lijst van winkels met een afhaalservice hier.

GEBIEDEN WAAR WE NIET NAAR VERZENDEN

In de tabel hieronder vindt u de postcodes waar we niet naar verzenden. Wij verzenden uitsluitend naar thuis- en bedrijfsadressen. Wij verzenden niet naar Postbussen.

Land Postcodes waar we niet naar verzenden
Verenigd Koninkrijk VAN JE1 TOT JE5
VAN GY1 TOT GY9
VAN IM1 TOT IM99
FIQQ 1ZZ
GX11 1AA
TKCA 1ZZ
SIQQ 1Zz
PCRN 1ZZ
BBND 1ZZ
BIQQ 1ZZ
TDCU 1ZZ
STHL 1ZZ
ASCN 1ZZ
Ai-2640

VERZENDING NAAR MEERDERE LOCATIES

Wij verzenden momenteel niet naar meerdere adressen. Indien u dezelfde bestelling naar meerdere adressen wilt laten verzenden, raden wij u aan om een aparte bestelling voor ieder adres te plaatsen.

SCHADE

Iedere bestelling die we verzenden vanuit ons magazijn wordt zorgvuldig gecontroleerd. Indien u een beschadigd pakket ontvangt, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice.

Voordat u uw levering accepteert, controleer het pakket en de inhoud op mogelijke schade die tijdens de verzending zou kunnen zijn ontstaan.

Het is normaal dat het karton enige slijtage vertoont, echter, indien de schade aanzienlijk is, raden wij u aan om het volgende te doen:

  • Indien de schade gering is, accepteer het pakket maar maak een aantekening van de schade op de leveringsbon, onderteken en dateer het.
  • Indien het karton er ernstig beschadigd uitziet, kunt u uw bestelling weigeren. In deze gevallen dient u onmiddellijk contact met ons op te nemen.

Wanneer u contact opneemt met ons Klantenserviceteam, houd uw bestellingsnummer, artikelnummer en trackingnummer (deze informatie staat in uw verzendingsbevestigingsmail) bij de hand, samen met uw e-mailadres en telefoonnummer.

Wij zullen ons uiterste best doen om uw aankoopbedrag te restitueren zodra wij uw geretourneerde bestelling hebben ontvangen.

Indien u enige schade opmerkt nadat u uw levering hebt geaccepteerd, kunt u uw pakket retourneren met behulp van de bijgevoegde retourstickers. Voor meer informatie over retouren klik hier.