Productinformatie
Productinformatie
FAQ
Wat kan ik doen om mijn horloge te laten repareren?
Als je horloge gerepareerd moet worden, neem dan contact met ons op . Ons klantenserviceteam helpt je graag met het ontvangen van de juiste gegevens om je horloge ter reparatie op te sturen.
Om je zo goed mogelijk te helpen, verzoeken wij ervoor te zorgen dat:
Om je zo goed mogelijk te helpen, verzoeken wij ervoor te zorgen dat:
- Je horloge nog binnen de garantietermijn van 2 jaar valt
- Je horloge niet eerder is gerepareerd door een niet-geautoriseerd reparatiecentrum
Wat is jullie beleid met betrekking tot dierenwelzijn?
Samen met ons moederbedrijf, PVH Corp., blijven we sterk betrokken bij de humane behandeling van dieren in onze toeleveringsketen en evalueren we voortdurend onze inkooppraktijken om ervoor te zorgen dat onze producten verantwoord en ethisch worden geproduceerd. Onze uitgebreide beleidsverklaring over dierenwelzijn is te vinden op PVH.com.
Welk leer gebruiken jullie in jullie producten?
Tenzij anders vermeld, zijn alle leren producten 100% runderleer.
Wat moet ik doen als mijn puffer niet meer puffy is?
Is je puffer een beetje plat geworden? Hier zijn onze beste tips om je pufferjack fluffy te houden:
Let op: leg het niet naast een warmtebron.
- Gebruik geen wasverzachter, want dit kan de binnenste vezels of veren verzwaren.
- Was op de fijnwasstand met koud water en een mild wasmiddel.
- Als je het jack in de droger stopt, gebruik dan de warme stand en doe er een paar schone tennisballen bij in de droger.
- Als je je jas aan de lucht laat drogen, droog hem dan op een vlakke ondergrond op een droogrek.
- Schud hem regelmatig en draai hem om om de veren in de buisjes te scheiden en te verdelen tijdens het drogen.
Let op: leg het niet naast een warmtebron.
Wat is de garantie op mijn horloge?
Movado geeft garantie op je horloge. Je kunt meer details vinden in het garantieboekje dat je bij je horloge hebt ontvangen. Als je het boekje niet meer hebt, kijk dna op de website van Movado om de garantiegegevens te bekijken.
*Let op: de garantie geldt niet voor analoge batterijen, bandjes, armbanden, kristallen of andere reserveonderdelen van het horloge.
*Let op: de garantie geldt niet voor analoge batterijen, bandjes, armbanden, kristallen of andere reserveonderdelen van het horloge.
Van welk metaal zijn jullie sieraden/horloges gemaakt?
We gebruiken 316L roestvrij staal in onze horloges en sieraden. 316L wordt beschouwd als hypoallergeen en roest niet. Het is hypoallergeen maar niet 100% nikkelvrij, waardoor het ongeschikt is voor mensen met een nikkelallergie. Net als het meeste andere roestvrij staal bevat het 8-10,5% nikkel.
Wat je moet doen als een product niet op voorraad is
Als een product, of de maat van het product waarin je geïnteresseerd bent, niet op voorraad is, klik je gewoon op de knop WAARSCHUW MIJ op het scherm. Je ontvangt dan een e-mail zodra het product weer beschikbaar is.
Hoe vind ik de juiste maat?
Wij raden je aan onze maattabellen te gebruiken, die je zullen helpen bij het selecteren van de meest geschikte maat op basis van je metingen. Vind hier onze maattabel: