Contacteer ons
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zondag 8u tot 20u.
Live chat
Onze live agenten zijn momenteel offline. Probeer het alsjeblieft opnieuw tijdens onsze reguliere openingstijden.
Telefoon
Bel Ons
gratis nummer
00800 - 74636499
standaardtarief
+31 - 702090427
Contactformulier
Email ons. Als je wilt dat we je sneller helpen, start dan een chat.
FAQ
Onze bestellingen worden gewoonlijk binnen 2-3 dagen verzonden en afgeleverd, wanneer u kiest voor standaard verzending. De bezorgtijden kunnen afwijken afhankelijk van de bezorgdienst.
Bestellingen met expressbezorging worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen afgeleverd. De bezorgtijden kunnen afwijken afhankelijk van het rooster van UPS.
De bezorgkosten variëren per bezorgdienst en verzendmethode, maar boven de 50 euro is het altijd gratis. Expressverzending kost € 9,99.
In het geval van vertraging wordt u altijd op de hoogte gehouden. Bij algemene vertragingen verschijnt er mogelijk ook een bericht op de website.
We hebben het retourneren van een artikel zo gemakkelijk mogelijk voor u gemaakt:
- Zoek het retourlabel in de originele verzenddoos.
- Plak het label op de doos.
- Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor (of naar een winkel bij u in de buurt, indien van toepassing).
Zorg ervoor dat u alleen artikelen retourneert van dezelfde bestelling. Als u artikelen van een andere bestelling wilt retourneren, gebruikt u de doos en het retourlabel van die bestelling.
Indien nodig kunt u meer lezen over ons retourbeleid in de volledige FAQ in het retourgedeelte op onze website.
U kunt uw online bestelling binnen 60 dagen retourneren, waarbij de datum op uw factuur als begindatum geldt. Ook is het mogelijk om artikel(en) binnen 60 dagen na ontvangst te retourneren bij een van de geselecteerde winkels.*
Voor alle artikelen geldt dat we ze alleen kunnen terugnemen als ze in dezelfde staat zijn als bij verzending, met alle kaartjes eraan. Parfums en make-up mogen alleen worden geretourneerd in de oorspronkelijke verzegelde verpakking, en cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd. Sommige artikelen kunnen alleen ongeopend geretourneerd worden, in de oorspronkelijke verpakking en ongedragen. Dit geldt voor:
- Slips en strings
- Boxershorts
- Zwemkleding
Incomplete retouren of artikelen die zijn gedragen of gewassen kunnen wij niet terugnemen. Als de kwaliteit van artikelen achteruit is gegaan door veelvuldig gebruik, kan het gebeuren dat we ze naar u terugsturen. Om fouten te voorkomen bij het scannen van uw retour moeten de artikelen op het retourlabel staan. Retourneert u artikelen uit meerdere bestellingen, gebruik dan voor iedere retourzending het juiste label en verpak ze apart van elkaar.
*Outlet winkels kunnen geen retouren verwerken afkomstig van een online bestelling.
Als u de gehele bestelling retourneert, betalen we u alles terug. Als de order gedeeltelijk wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet terugbetaald.
Op dit moment is omruilen niet mogelijk. Als u een artikel in een andere kleur of een andere maat wilt, is het het handigste om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ieder artikel kan binnen 60 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Het duurt doorgaans enkele dagen voordat een retour in ons magazijn aankomt. Zodra deze binnen is, ontvangt u per e-mail een bevestiging en wordt het aankoopbedrag binnen 15 werkdagen teruggestort.