Bestellingen en betaling
Informatie over bestellingen, betaalmogelijkheden en meer over online bestellingen.
Als u bij het afrekenen kiest voor PayPal, sturen we u door naar de PayPal-site. Hebt u daar al een account, dan kunt u inloggen en de betaling bevestigen. Hebt u nog geen PayPal-account, dan kunt u er gemakkelijk een aanmaken en vervolgens doorgaan met de betaling. Terugbetalingen na retourneren worden gestort op het geregistreerde PayPal-account.
Controleer of alle informatie in uw PayPal-account klopt om er zeker van te zijn dat alles op het juiste adres wordt bezorgd.
Als u online bij ons koopt, kunt u de volgende betalingsmethoden gebruiken:
- iDEAL
- PayPal en PayPal Express*
- Mastercard
- VISA
- American Express
Er wordt nooit iets in rekening gebracht op uw creditcard totdat uw bestelling is verzonden. Om er zeker van te zijn dat uw identiteit klopt, moeten uw naam en adres overeenkomen met de registratie van de creditcard die gebruikt is voor de betaling. Wij behouden ons het recht voor om een bestelling die niet aan dit criterium voldoet te annuleren.
U kunt uw bestelnummer altijd terugvinden in de bevestigingsmail en in alle mails omtrent uw bestelling. Een andere optie is om de bestelling te checken via Mijn Account. Het bestelnummer bestaat standaard uit 8 cijfers.
We sturen u altijd een e-mail om u te informeren over de reden waarom uw bestelling (gedeeltelijk) is geannuleerd. Meestal is het een van deze redenen:
- Een of meerdere artikelen in uw bestelling waren niet voorradig op het moment van verzending
In dit geval starten we meteen de terugbetaling op. - Er is iets misgegaan bij het verifiëren van uw betalings- en/of bezorggegevens
Probeer in het betalingsproces op de website een stap terug te gaan en controleer uw gegevens. Als alles klopt, kunt u het beste contact opnemen met uw bank voor meer informatie. Als het probleem bij de verzending ligt, controleer dan uw adresgegevens en ga na of het bezorgadres zich in het land bevindt van de site waar u de bestelling hebt geplaatst. - Er is sprake van een dubbele bestelling
Controleer alstublieft de oorspronkelijke bestelling. Het kan goed zijn dat deze al is bevestigd en/of verzonden.
Als het probleem onopgelost blijft, neem dan contact met ons op zodat een klantenservicemedewerker u verder kan helpen.
Met Klarna als betaalmethode kun je een aankoop doen en pas betalen nadat je de artikelen hebt ontvangen, zonder rente of extra kosten.
Houd er wel rekening mee dat de diensten van Klarna worden gezien als een lening. Je moet daarom ouder zijn dan 18 jaar om deze betaalmethode te mogen gebruiken. Let op dat er kosten kunnen worden berekend bij achterstallige betalingen.
Klarna is een onafhankelijke betaaldienstverlener. Wil je meer informatie over je factuur, of over Klarna in het algemeen? Je kunt hier meer informatie vinden over Klarna.
Voor alle vragen over je Klarna-factuur of Klarna-betaling, kun je terecht bij de klantenservice van Klarna. Dat kan via de Klarna-app of door hier te klikken. Een medewerker van de Klarna-klantenservice beantwoord je vragen graag.
You can always return your items within 120 days with the return label that was included in your package. You can read more about returning an item here.
If you have selected Klarna as your payment method and have already paid for the entire order, the items returned by you will be refunded directly by Klarna.
If you have not yet paid the Klarna invoice, the price of the items returned by you will be deducted from the original invoice amount. So you only pay for the items you decide to keep.
Do you have any questions about your Klarna invoice or Klarna payment? Klarna customer service is happy to help you. You can reach them in the app or by Klarna here clicking.
Met 'Betaal later met Klarna' kun je artikelen kopen op onze website en ze later betalen, nadat je de artikelen hebt ontvangen. Dit betekent dat je alleen betaalt voor de artikelen die je besluit te houden. Bij het plaatsen van een bestelling selecteer je simpelweg 'Betaal later met Klarna' als betaalmethode. Je ontvangt een bestelbevestiging van ons en nog een aparte e-mail van Klarna met daarin alle betaalgegevens.
Vanaf de dag van verzending heb je 30 dagen om je artikelen te betalen.
Lees hier alle algemene voorwaarden van de 'Betaal later met Klarna'-betaaldienst.
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen. We kunnen wel proberen uw bestelling voor u te annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op (binnen 15 minuten na het plaatsen van de bestelling zou perfect zijn) zodat een klantenservicemedewerker u kan helpen.
En geen zorgen als uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden: u kunt altijd het pakket weigeren of de bestelling gratis retourneren. In ons Retourbeleid leest u alles wat u hierover moet weten.
We try to ship your order as soon as possible . You have therefore little time to get your order to cancel . Take as soon as possible to contact us ( within 15 minutes after the placing of the order would perfectly be ) so that a customer service representative can help .
And do not worry if your order no longer be canceled can be : you can always the package reject or order free return . You can read everything you need to know about this in our Returns Policy .
After you place your order, we will send you some emails with status updates. Because these sometimes end up in the spam folder, we recommend that you add us to your safe senders list (you can adjust the options for incoming messages in your e-mail program).
Order and delivery emails:
- An order confirmation to let you know that your order has been received in good order.
- A shipping update once your order is packed and shipped. This email contains a tracking code that usually works after 24-48 hours.
- You will also receive an email with the invoice for your order.
Returns and Cancellation Emails:
- A return confirmation to inform you that we have received your return at our warehouse and that everything is in order. This also means that the refund is initiated.
- An email confirming that your order has been cancelled. You will usually receive this email after you have requested a cancellation, if the items you have ordered are sold out or if we are unable to ship your order. More information about this can be found via Cancellations .