Retourneren en terugbetaling
Producten retoruneren, ons retourbeleid en informatie over terugbetalingen.
Je kunt een bestelling (of een deel daarvan) retourneren met het retourlabel dat je in de doos vindt. Plaats de artikelen indien mogelijk in de originele doos en bevestig het retourlabel. Je kunt het pakket afgeven bij een pakketpunt bij jou in de buurt.
Om fouten bij het scannen van je retourzending te voorkomen, verzoeken we je alleen artikelen terug te sturen die bij de bestelling horen waarvoor het retouretiket is. Als je artikelen uit meerdere bestellingen wilt retourneren, zorg er dan voor dat je voor elke bestelling het juiste retouretiket gebruikt.
HOE TE RETOURNEREN VIA DE POST
Doe de artikelen die je wilt retourneren in de verzenddoos. Plak het retourlabel dat je bij je bestelling hebt ontvangen op het pakket en zorg ervoor dat je het originele verzendlabel verwijdert of afdekt. Als je het retourlabel niet hebt, helpt onze Klantenservice je graag.
Als het pakket met standaardlevering is geleverd, geef het dan af bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Als het pakket met UPS is geleverd, geef het dan af bij een UPS Access Point of kijk op UPS.com om ophalen aan huis te regelen.
Om er zeker van te zijn dat het pakket ons veilig bereikt, raden we je aan een verzendbewijs te vragen als dat wordt aangeboden. Vergeet niet dat jij verantwoordelijk bent voor de retourzending totdat het pakket ons bereikt. Je ontvangt een e-mailbericht zodra we je retourzending hebben verwerkt. Je ontvangt de terugbetaling via dezelfde betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt binnen 10 tot 14 dagen, afhankelijk van je bank.
HOE TE RETOURNEREN IN DE WINKEL
Je kunt je artikelen ook binnen 120 dagen na ontvangst van je pakket terugbrengen naar een geselecteerde winkel. Onze winkelmedewerkers zullen de producten controleren en je retour dezelfde dag nog verwerken.
Zorg dat je je bestelnummer bij de hand hebt zodat onze medewerkers je retourzending kunnen verwerken. Je ontvangt een e-mailbericht over de terugbetaling en je krijgt je geld binnen 8 tot 10 werkdagen teruggestort via dezelfde methode die je hebt gebruikt om te betalen.
Vind de dichtstbijzijnde winkel met de store locator door hier te klikken.
* Online bestellingen kunnen niet worden geretourneerd in outletwinkels.
RETOURBELEID
Je online bestelling kun je binnen 120 dagen retourneren. We gaan uit van de datum op je kassabon.
Voor alle artikelen geldt: we kunnen ze alleen terugnemen als ze in dezelfde staat worden geretourneerd als waarin ze zijn verzonden en hun originele labels hebben. Parfums en make-up mogen alleen in de originele verzegelde verpakking worden geretourneerd en cadeaubonnen nemen we niet terug. Er is een selectie van artikelen die alleen geretourneerd kunnen worden als ze ook ongeopend, nog in de originele verpakking en ongedragen zijn. Dit geldt voor:
- Slips
- Boxers
- Zwemkleding
Onvolledige retourzendingen of artikelen die gedragen of gewassen zijn, worden niet geaccepteerd. Als stukken door veelvuldig gebruik verslechterd zijn, kan het gebeuren dat we ze terugsturen. Om fouten bij het scannen van je retourzendingen te voorkomen, moeten de artikelen overeenkomen met het retourlabel. Als je artikelen uit meerdere bestellingen hebt die je terug wilt sturen, zorg er dan voor dat je voor elke retourzending het juiste etiket gebruikt en ze apart verpakt.
In totaal kan het vanaf het moment dat uw pakket naar ons magazijn is gestuurd tot 15 werkdagen duren voordat een terugbetaling op uw bankrekening verschijnt. Neem contact met ons op als uw restitutie dan nog niet zichtbaar is. Onze klantenservicemedewerker helpt u graag verder.
Het duurt gewoonlijk tot 5 werkdagen voor een retour ons magazijn heeft bereikt. Bij binnenkomst wordt uw pakket gescand en de terugbetaling automatisch in gang gezet.
Na het scannen van een geretourneerd artikel duurt het 8 tot 10 werkdagen voordat de terugbetaling op uw bankrekening staat. We gebruiken de betaalmethode die u heeft gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.
Voor de meest recente updates over uw terugbetaling kunt u het beste direct uw bankrekening checken. Bij betaling met een creditcard is er niets afgeschreven of wordt het gereserveerde bedrag teruggeboekt naar uw bankrekening.
Als u de gehele bestelling retourneert, betalen we u alles terug. Als de order gedeeltelijk wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet terugbetaald.
Op dit moment is omruilen niet mogelijk. Als u een artikel in een andere kleur of een andere maat wilt, is het het handigste om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ieder artikel kan binnen 120 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Het duurt doorgaans enkele dagen voordat een retour in ons magazijn aankomt. Zodra deze binnen is, ontvangt u per e-mail een bevestiging en wordt het aankoopbedrag binnen 15 werkdagen teruggestort.
U kunt uw online bestelling binnen 120 dagen retourneren, waarbij de datum op uw factuur als begindatum geldt. Ook is het mogelijk om artikel(en) binnen 60 dagen na ontvangst te retourneren bij een van de geselecteerde winkels.*
Voor alle artikelen geldt dat we ze alleen kunnen terugnemen als ze in dezelfde staat zijn als bij verzending, met alle kaartjes eraan. Parfums en make-up mogen alleen worden geretourneerd in de oorspronkelijke verzegelde verpakking, en cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd. Sommige artikelen kunnen alleen ongeopend geretourneerd worden, in de oorspronkelijke verpakking en ongedragen. Dit geldt voor:
- Slips en strings
- Boxershorts
- Zwemkleding
Incomplete retouren of artikelen die zijn gedragen of gewassen kunnen wij niet terugnemen. Als de kwaliteit van artikelen achteruit is gegaan door veelvuldig gebruik, kan het gebeuren dat we ze naar u terugsturen. Om fouten te voorkomen bij het scannen van uw retour moeten de artikelen op het retourlabel staan. Retourneert u artikelen uit meerdere bestellingen, gebruik dan voor iedere retourzending het juiste label en verpak ze apart van elkaar.
*Outlet winkels kunnen geen retouren verwerken afkomstig van een online bestelling.
Het retourneren van een artikel/bestelling is kosteloos op basis van het meegeleverde retouretiket.
Als u uw retourlabel al gebruikt hebt voor een deelretour, of als het label ontbreekt, neem dan contact met ons op zodat onze klantenservicemedewerker u een extra label kan sturen.