LEVERINGSLOCATIES EN -TIJDEN

Wij proberen uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Voor informatie over de landen waar we naar verzenden, de levertijden, kosten en partners, zie tabel hieronder:

Verzendmethode Verwachte levertijd Verzendkosten
Standaard [PostNL] 2 - 3 DAGEN € 3,95
UPS Express 1 - 2 DAGEN € 6,95
UPS Access Point 2 - 3 dagen € 3,95

De bovengenoemde levertijdindicatie is zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten. Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een verzendingsbevestigingsmail.

Houd er rekening mee dat bestellingen die in het weekend of op (officiële) feestdagen worden geplaatst, de eerstvolgende werkdag worden verwerkt. Indien het ons niet is gelukt om uw goederen binnen dit tijdsbestek te leveren, zullen wij u op de hoogte brengen.

We hebben slechts 30 minuten om uw bestelling te wijzigen (product, maat, kleur of adres) nadat deze is geplaatst.

VOLG UW BESTELLING

U ontvangt een verzendingsbevestigingsmail op het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat. Deze e-mail bevat een link naar de track&trace-gegevens van uw pakket, aangeboden door de vervoerder die uw verzending beheert. Indien om welke reden dan ook de link niet werkt, kunt u het trackingnummer in uw verzendingsbevestigingsmail kopiëren en plakken op de website van de vervoerder www.postnl.nl of www.ups.com.

VERZENDING NAAR MEERDERE LOCATIES

Wij verzenden momenteel niet naar meerdere adressen. Indien u dezelfde bestelling naar meerdere adressen wilt laten verzenden, raden wij u aan om een aparte bestelling voor ieder adres te plaatsen.

SCHADE

Iedere bestelling die we verzenden vanuit ons magazijn wordt zorgvuldig gecontroleerd.

Indien u een beschadigd pakket ontvangt, vragen wij u:

  • zo spoedig mogelijk te bellen naar onze klanten service via 00800 - 74636499 (gratis nummer) 
  • ons een e-mail te sturen via service.nl@calvinklein.com.

Voordat u uw levering accepteert, controleer het pakket en de inhoud op mogelijke schade die tijdens de verzending zou kunnen zijn ontstaan.

Het is normaal dat het karton enige slijtage vertoont, echter, indien de schade aanzienlijk is, raden wij u aan om het volgende te doen:

  • Indien de schade gering is, accepteer het pakket maar maak een aantekening van de schade op de leveringsbon, onderteken en dateer het.
  • Indien het karton er ernstig beschadigd uitziet, kunt u uw bestelling weigeren. In deze gevallen dient u onmiddellijk contact met ons op te nemen.

Wanneer u contact opneemt met ons Klantenserviceteam, houd uw bestellingsnummer, artikelnummer en trackingnummer (deze informatie staat in uw verzendingsbevestigingsmail) bij de hand, samen met uw e-mailadres en telefoonnummer.

Wij zullen ons uiterste best doen om uw aankoopbedrag te restitueren zodra wij uw geretourneerde bestelling hebben ontvangen.

Indien u enige schade opmerkt nadat u uw levering hebt geaccepteerd, kunt u uw pakket retourneren met behulp van de bijgevoegde retourstickers. Voor meer informatie over retouren klik hier.